Monday 18 January 2016

~~Main masak-masak~~

Assalamualaikum semua...

Ape korang semua buat hujung minggu??....
Aku dengan laki aku standard la dok terperuk kat rumah... takde buat ape sangat pun.. just spend time together jer... opkos la bile tak jalan pergi mana-mana hujung minggu aku akan masak.... so layan jela gamba masakan aku kat bawah ni k...

~~just enjoy the show~~

Disebabkan hari Jumaat tu opismate aku ni bagi sebiji labu yang besar... jadi aku dok berfikir nak masak ape... laki aku memang suka labu.. then aku pelbagaikan la masak labu ni... tapi yang ni baru 1 masakan.. labu-labu yang lain masih lagi dok dalam peti.. sebabnya aku belum masak...
 

~~Pengat Labu~~


Disebabkan mood memasak berganda time tu  aku pun masaklah  pulut kuning... lama dah tak makan... so dengan jaya nya aku masak pulut kuning mengunakan inovasi terbaru tanpa pengukus.. maklumla rumah aku ni takde pengukus.. aku pakai rice cooker jer ni.. hihi... boleh tahan jugak la.. cuma kena biar lama sikit supaya pulut tu masak sekata...

sedap oiii makan dengan sambal telur


K la abis dah gamba masakkan hujung minggu aku...  jom aku share kata-kata untuk hari ni yang aku rasa best untuk kite semua jadikan kata-kata semangat...



note: minggu ni kerja tak banyak sangat... sebab dah abis bentang... tunggu next kajian.. baru start busy dengan oustation....

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Iklan Nuffnang